Vem gör vad

Ordförande
Ordförande sköter den mesta korrespondensen med SVERAK och övriga klubbar. Om du har en fråga som du inte kan placera hos någon annan hjälper ordförande gärna dig.

Avelssekreterare
Det är till avelssekreteraren som du vänder dig när du ska söka stamnamn, stambokföra kattungar eller få huskattsbevis utfärdat.

Kassör och medlemskontakt
Har hand om ekonomin och medlemsavgifter.

Internsekreterare
Ser till att våra möten blir protokollförda och arkiverade. Sekreteraren ser till att klubbens skrivelser och korrespondens förvaras och arkiveras.

Medlemsansvarig/Medlemsregister
Tar hand om medlemregister och frågor om medlemsskapet mm. Om du byter adress och/eller telefonnummer är det medlemsansvarig som du ska kontakta.

Utställningssekreterare
Till utställningssekreteraren skickar du dina utställningsanmälningar, både via vanlig post och e-mail. Hon hjälper också till om du är osäker på hur du ska fylla i blanketten eller om du har övriga frågor om utställningar.

Webmaster och kattungeförmedlare
Webmaster uppdaterar hemsidan och sköter om MSKs kattungeförmedling och har du kattungar till salu meddelar du webmaster om detta.